вівторок, 2 квітня 2019 р.

Навчатись, граючись

2 квітня 2019 року відбулось засідання Школи професійного зростання вчителів англійської мови на тему «Використання ігор і метод прямого досвіду через розвиток пізнавальних навичок у дітей молодшого шкільного віку». Під час засідання вчителі англійської мови ЗОШ І-ІІІ ст.№ 8 Попова О.В,Тирпак Т.І,Дорчинець Н.В,Мордованець С.В. представили практичні поради, як і які ігри можна використовувати у навчанні учнів різного віку.
Особлива увага приділилася використанню ігор за допомогою флешкарток, масок та ляльок-маріонеток з метою розвитку  пізнавальних навичок у дітей молодшого шкільного віку на уроках англійської мови. Учасники засідання брали участь в рухливих та комунікативних іграх. Теорія була опрацьована на практиці.
Таким чином, можна виділити ряд загальних підходів до використання ігри:
1.Гра як самостійний вид розвиваючої діяльності дітей.
2. Гра як метод навчання, що організовує, розвиває учнів, розширює їхні пізнавальні можливості.
У процесі гри у дітей покращується вміння концентрувати увагу, працювати самостійно або в командах, розвивається пам'ять.
Використання флешкарточок є одним із найбільш продуктивним засобом у процесі навчання. Діти краще запам'ятовують слова та вирази.
Маски, ляльки-маріонетки сприяють розвитку мовлення дитини, допомагають подолати психологічний бар'єр. Дитина вчиться словами, жестами передавати настрій, емоції.

Учасники мали змогу власноруч виготовити маски, флешкартки та ляльки з підручних засобів.










Немає коментарів:

Дописати коментар

Засідання Творчої групи вчителів-новаторів англійської мови

 <a target="_blank" href="https://calendar.google.com/event?action=TEMPLATE&amp;tmeid=ZzJiYjJibDRyYm45anJvYXA2MTUycTZk...