Навчатись, граючись
2 квітня 2019 року
відбулось засідання Школи професійного зростання вчителів англійської мови на
тему «Використання ігор і метод прямого досвіду через розвиток пізнавальних навичок у дітей молодшого шкільного віку». Під час засідання вчителі англійської мови ЗОШ І-ІІІ ст.№
8 Попова О.В,Тирпак Т.І,Дорчинець Н.В,Мордованець С.В. представили практичні
поради, як і які ігри можна використовувати у навчанні учнів різного віку.
Особлива увага приділилася використанню
ігор за допомогою флешкарток, масок та ляльок-маріонеток з метою розвитку пізнавальних навичок у дітей молодшого
шкільного віку на уроках англійської мови. Учасники засідання брали
участь в рухливих та комунікативних іграх. Теорія була
опрацьована на практиці.
Таким чином, можна виділити ряд
загальних підходів до використання ігри:
1.Гра як самостійний вид
розвиваючої діяльності дітей.
2. Гра як метод навчання, що
організовує, розвиває учнів, розширює їхні пізнавальні можливості.
У процесі гри у дітей покращується
вміння концентрувати увагу, працювати самостійно або в командах, розвивається пам'ять.
Використання флешкарточок є
одним із найбільш продуктивним засобом у процесі навчання. Діти краще запам'ятовують
слова та вирази.
Маски, ляльки-маріонетки
сприяють розвитку мовлення дитини, допомагають подолати психологічний бар'єр. Дитина
вчиться словами, жестами
передавати настрій, емоції.
Учасники мали змогу власноруч
виготовити маски, флешкартки
та ляльки з підручних засобів.
Немає коментарів:
Дописати коментар